Powinno być kreatywnie a będzie rewitalizująco z Maliną

16:21
Dziś środa i powinnam dodać kreatywny wpis, może później , o ile zdążę.
Tak szybciutko chcę wam napisać o nowej akcji nasze Malinki . To już kolejna z jej blogowych zabawach mająca zachęcić jak największą liczbę dziewczyn do poszukiwania swoich ideałów kosmetycznych, a tym samym do systematycznego dbania o siebie i poprawienia sobie humoru.
A że ostatnio na jej blogu trafiłam po części co będzie na tapecie w czasie tej akcji - to dopadł mnie miły zaszczyt testowania kilku kosmetyków i nie pozostaje mi nic innego jak dołączyć do akcji i szerzyć wśród was manię dbania o  dłonie - stopy - paznokcie.



Czyli Akcja rewitalizacja !! Po zimie szczególnie potrzebna,t ylko patrząc za okno jakoś nie widać jej końca.( piękną mamy zimę tego marca) , ale może dzięki tej akcji uprzyjemnię sobie oczekiwanie jej nadejścia ;)  

To pierwsza taka moja akcja - jakoś wcześniej nie czułam weny do takich zabaw , ale kiedyś trzeba spróbować :) chociażby tak integracyjnie.

 Zasady:

1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 3 kosmetyczne hity, po jednym z każdej grupy*:
- kosmetyk do dłoni,
- kosmetyk do stóp,
- preparat do paznokci
i opublikuj post z listą Twoich REWITALIZACYJNYCH hitów.


Jakie kosmetyki testować w czasie akcji ??
Kremy, balsamy, serum, peelingi i inne kuracje do rąk, kremy, balsamy, peelingi, maski, dezodoranty i preparaty poprawiające kondycję pięt i skóry stóp, oraz preparaty do paznokci.

*UWAGA: Jeśli podczas trwania akcji nie znajdziesz swojego najlepszego kosmetyku, to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was recenzowany na blogu. Warunek jest taki jak w poprzednich akcjach - trzeba poszukiwać:)


Podsumowanie akcji i NAGRODY:

1. Opublikuj do 8. kwietnia post podsumowujący z listą 3 kosmetycznych hitów wraz z linkami do ich recenzji.
2. Wyślij link do posta podsumowującego do 11 kwietnia na mail MALINY.
3. Nagrody za udział otrzymają tylko te dziewczyny, które spełnią ww. zasady uczestnictwa.



A ja od siebie zapraszam Was do dołączenia do Malinowego klubu sporo tu dziewczyn które lubią się udzielać i pisać recenzję wiec jeśli jeszcze nie znasz Malinki to zajrzyj :) .


Tak więc od dziś sporo tu będzie o łapkach , stopach i pazurkach


:) Podobają Wam się takie blogowe akcje ??? 





Ach i prośba, które dziewczyny chciały by się dołączyć to proszę  napiszcie w komentarzu , bo tyle tu znajomych od Maliny że nie wiem kogo mogę zaprosić :) pamiętajcie Malina lubi nagradzać :D

5 komentarzy:

  1. Ja nie biorę udziału, nie mam kosmetyków do stóp i rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie biorę udziału :0 Ale powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że mam tak mało czasu, by dołączyć do zabawy :( Ale wiadomo za kogo trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałam kiedyś udzial w Akcji Maliny o Maseczkach. Teraz jak na razie odpuszczam sobie tę Zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam kiedyś udzial w Akcji Maliny o Maseczkach. Teraz jak na razie odpuszczam sobie tę Zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.