Paznokcie mamy urobionej po łokcie- BIOVAX odżywcze serum do paznokci

Nie mam czasu, nie mam czasu.....z taką myślą kładę się i wstaję co dzień z łóżka.
 Doba to za mało, zwłaszcza dla matek, które są nadgorliwe, ambitne i zawzięte. Heh i wcale nie wiem czy piszę o sobie bo ja z natury jestem leniwa, jednak ostatnimi czasy u mnie sen to tak jak zjedzenie śniadania - wiem,że jest ważne, jem je codziennie ,ale nie mam czasu żeby się nim delektować;).
 Przygotowania do komunii córci też robią swoje, mam mało czasu dla siebie i swoich przyjemności,ale po całym tym zamieszaniu spróbuje to nadrobić zwłaszcza te strefę kosmetyczną.

A teraz do meritum, co przechodzą na co dzień paznokcie mamy pracującej w domu ??

Coś w stylu ciągłego ataku wrogów, bo jak nie mycie nauczyć i detergenty, to pranie i detergenty, sprzątanie brud kurz, ziemia, detergenty ciągłe zmiany środowiska- woda, chłód, przeciążenia i detergenty.Nawet gotowanie to wyzwanie dla paznokci a o pielęgnacji ogródka nie wspomnę.  Rzadko która z nas lubi używać rękawiczek ochronnych, z resztą one też wcale nie są tak przyjazne dla naszych dłoni i paznokci.
U mnie dużym problemem są np: mikro urazy, które są efektem nawyku zdrapywania wszystkich brudków z mebli naczyń itp. Niestety moje paznokcie nie mają lekko. 
Uwielbiam kolorowe paznokcie, lecz cóż z tego jeśli sama nie mam chwilki aby poświęcić im więcej uwagi. Chwilowo ograniczam się do pielęgnacji skórek, pokrywania ich optycznie wybielającym lakierem i wcieraniu kremów i odżywek (to tak w miedzy czasie innych praktyk domowych). Może przynajmniej na komunię córki zrobię sobie ładny kolorek na pazurkach bo tyle pięknych kolorowych lakierów w lodówce czeka.

Na razie ratuję się fajnymi produktami...mi.


Odżywcze serum do paznokci BIOVAX to kolejny z produktów tej marki ,który bardzo pozytywnienie zaskoczył. Bardzo je lubię , ślicznie pachnie ma fantastyczną konsystencję , jest żelowe lekkie i wchłania się w mgnieniu oka.
Zmiękcza skórki i naprawdę ma dobry wpływ na paznokcie.
Serum zawiera:
  • Proteiny Jedwabiu
  • Keratyna
  • Witaminy: B5; A; E; C i F
  • Oliwka z oliwek
  • Olejek sojowy
Używam go prawie jak kremu do rąk, z tym że najpierw wcieram w pazurki i skórki a resztkę rozcieram w dłoniach.  Od dłuższego czasu paznokcie są mocne i nie łamią się tak często no chyba że przytrzasnę je sobie w drzwiach , albo zetrę na tarce heheh.


Więcej informacji o produkcie znajdziecie na stronce L'Biotica , ja ze swoje strony mogę jedynie polecić i zapewnić że serum jest godne zaufania. Moje paznokcie na pewno bardzo skorzystały na tej przyjaźni.

Ap ropo zmiany nazwy, chyba na nowo muszę zacząć pracować na pozycję bloga.
Ponadto martwię się faktem że zniknęłam z blogosfery, niestety stare linki(z testereczki) nie przekierowują, na razie na obecny adres i troszkę mnie to martwi :(  tyle pracowałam na pozycjonowaniem i tyle współprac i zewnętrznych linków na tamten adres jest w sieci że szkoda by było to stracić. Mam nadzieję że Google szybko zacznie indeksować na nowo(nie znam się na tym i nie wiem czy można to jakoś przyspieszyć ).

Pozdrawiam Was słonecznie i  przypomina o " odlubieniu" chwilowo mojej stronki na fb ;)
buźka kochani ;)


12 komentarzy:

  1. Po pierwsze bardzo mi się podobają zmiany na blogu :)
    Po drugie- zazdroszczę paznokci. Bezskutecznie próbuję swoje paskudy zapuścić i póki co nie zapowiada się na to, bym mogła chwalić się dłońmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się że się podoba :)
      a tam ja bym chciała jakimś ładnym "manikiurem" się pochwalić a nie tylko serum na paznokciach ;)

      Usuń
  2. Ja teraz walcze o zdrowe paznokcie. W sumie pierwszy raz w życiu mam z nimi problemy. Ja stosuję preparaty Lambre i zaczęłam łykać skrzyp szwedzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno też miałam spore problemy z pazurkami, ale zastosowałam kilka kosmetyków oraz zmian i pomogło mi. zmiana mydła i pilniczka

      Usuń
  3. Bardzo fajne nowe klimaty u Ciebie.
    Z paznokciami nie mam kłopotu, ale za to skórkom przydał by się jakiś dobry eliksir.

    OdpowiedzUsuń
  4. bARDZO LUBIMY TĘ MARKĘ.

    ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam biowax nigdy nie spotkalam sie z odzywka ;) a skoro na moich wlosach maski dzialaja tak magicznie ;) to i zapewne ;) super dziala na paznokcie moze okaze sie cudownym ratunkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydał by mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze cieszę się że wróciłam do blog rollera bo już się bałam ze tu nikt nie zajrzy ;)post dodałam wczoraj a on dopiero dziś jest widoczny ;)ufffff to może i linkowanie wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo no super na blogu teraz a nazwa rewelka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Blog :)
    Zapraszam do mnie na http://kropleszczescia.blogspot.com/2013/04/nominacja.html
    Mam nadzieję że będziesz chciała przyłączyć sie do zabawy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dobiłam moje pazurki porządkami przed Wielkanocą i nie mogę ich doprowadzić do poprzedniego stanu. Strasznie zaczęły się rozdwajać :( A Twoje są super, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.