Kwiat Lnu -fajny krem do rąk i paznokci

Nom niestety znów o mazidle do łapek, ale zrozumcie na dłoniach najszybciej widać oznaki starzenia, trzeba o nie dbać. Ja przynajmniej mam potrzebę i lubię kremy do rąk....baaardzo.
A jeśli są do tego fajne , miłe i spełniają swoje zadanie, to wręcz kocham.
 Anidę kupiłam w aptece, stałam w kolejce po leki dla małej i na półeczce stał sobie kremik " KWIAT LNU" . Mam słabość do lnu, to zapewne skutek pewnej bajki ,którą oglądałam w dzieciństwie bardzo ją lubiłam. Zawsze twierdziłam że Len to cudowna roślina , niedoceniana przez ludzi ;)

Sama jednak doceniłam krem, mimo że początkowo stwierdziłam jego marność.
 Krem ma wiele walorów i jego opis niczego z farmazonów nie posiada.

Od producenta :
Krem zawiera  starannie dobrane, naturalne, biologicznie czynne składniki: ochronny, łagodzący len, wzmacniającą prowitaminę B5, neutralizującą wolne rodniki witaminę E, łagodzącą podrażnienia alantoinę oraz regenerującą paznokcie keratynę. Stosowany  systematycznie  wygładza , regeneruje oraz chroni dłonie i paznokcie  narażone na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych.





To idealnie łagodzący i ochronny krem. Nawilża skórę, a stosowany codziennie  świetnie ją uelastycznia.
Pomaga przy podrażnionej, szorstkiej skórze np: po myciu naczyń, czy pracy w ogrodzie. Zmiękcza skórki przy paznokciowe a same paznokcie świetnie odżywia i wzmacnia ( to dzięki roślinnej keratynie).Nie wiem czy to zasługa kremu, ale jak go stosowałam , dożo szybciej goiły mi się małe zadrapania na dłoniach Do tego fantastycznie pachnie, delikatnie/wesoło kwiatem lnu.
Krem bez SLS , o lekkiej konsystencji nie klejący się, szybko wchłaniający i nie pozostawiający tłustego filmu.
 Naprawdę jeden z fajniejszych kremików do rąk - idealny na lato.
 I chyba ScanAnida wiedzą co dobre dla naszych dłoni.

Ja polecam !!

Opis dodatkowy

Polecany do  Rąk i paznokci
Odżywia Tak
Nawilża Tak
Składniki  Aqua, Mineral  Oil, Glyceryl Stearate, Ceteareth - 20, Cetearyl  Alcohol, Cetyl Palmitate, Cetyl  Alcohol, Octyl  Stearate, Wax, Dimethicone, Glycerin, Flax Seed  Extract, Tocopheryl Acetate, Allantoin, D - panthenol, Citric Acid, Keratin, Methylparaben, Propylparaben, Diazolidinyl Urea, Parfum,
   

Opakowanie  100ml plastikowa tubka z zatrzaskowym korkiem
  
Cena                  około 6zł


2 komentarze:

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.