6 komentarze
  1. O jej.... nie spodziewałam się, że przepis na parówkę zwycięży, ale bardzo serdecznie dziękuje za wyróżnienie.
    Serdecznie zapraszam na swojego bloga, bo już niebawem pojawi się na nim nowy konkurs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he sama jestem zaskoczona ;) z zaproszenia na pewno skorzystam dziękuję i jeszcze raz gratuluje

      Usuń
    2. mniaaam!:) Czy mogłabym również prosić o przepis na parówkowe serca ? :))

      Usuń
    3. przepis jest w komentarzach do posta konkursowego http://testereczka.blogspot.com/2012/05/nagrody-w-konkursie.html to czwarty przepis od końca .

      mała wskazówka przy rozcinaniu parówki trzeba uważać aby przecięcie było prawie idealnie w połowie w tedy serduszko wyjdzie równe i ładnie się wywinie.

      Usuń
  2. Witam,
    A do mnie do tej pory aniołek nie dotarł!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Marta było pisać wcześniej , A takiego pięknego anioła w ramie wysłałam ,ale to nie pierwszy raz jak giną moje przesyłki na poczcie wrrrrrr .Chyba muszę zrobić zadymę ;-) No nic podeślij mi jeszcze raz adres proszę :)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.