9 komentarze
  1. Jejku ale mnie zmotywowałaś!
    Gdzie i za ile można kupić to cudo?
    I ile faktycznie ćwiczyłaś?
    Bardzo chętnie wypróbuję bo niestety moje nogi są okropne a plaża czeka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba najtaniej na allegro około 80zł-90zł z przesyłką ,ale warto też w aptekach pytać bo często mają promocje i zestawy z innymi kosmetykami tej firmy.
      Ile ćwiczyłam?? Szczerze bardzo mało bo kompletnie nie miałam na to czasu (trójka dzieci to już jest maraton)dziennie może w sumie 20 min, hula-hop ,czasem brzuszki i przysiady( wyczytałam że Jenifer Lopez odzyskała tak ładną pupę po porodzie :D).Do tego w ładne dni spacery z wózeczkiem. W diecie ograniczyłam tylko białe pieczywo i dużo pije nic poza tym. Podejrzewam ,że jak bym robiła więcej ćwiczeń na nogi to efekt byłby jeszcze lepszy ale ja jestem leniwa z natury hihihihi wiec ciężko.
      Naprawdę efekty mnie zaskoczyły, idealnie może nie jest ,ale zadowolona jestem z tego testu w 100%.

      Usuń
  2. wow extra!! zazdroszczę figurki i to po 3dzieci!!!! szok! a jak nawiązałaś współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojbabskiblog dzięki ;-)ten test był związywany z konkursem ,który organizowała firma Elancyl

      Usuń
  3. Kupiłam na Allegro za koło 73 zł z przesyłka - trzymaj kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmmmmm to mnie zmotywowałaś ... gdzie ja to mogę kupić ????

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.