10 komentarze
  1. Ja też mam ten problem. I tak mam cienkie włosy a tera to już dramat :( Gdzie kupiłaś to cudo i jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola w aptece zapytaj ,ja dałam niecałe 16zł.

      Usuń
  2. Dzięki za recenzje. Ja jestem 5 miesięcy po porodzie i włosy dalej mi wypadają. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się ,że recenzja się przydała,mam nadzieję,że jak już kupisz i zaczniesz stosować to będziesz zadowolona tak jak ja :)

      Usuń
  3. A mogłabyś sprawdzić i dać znać czy w składzie są silikony?
    dziękuję

    p.s. dzisiaj znalazłam Twojego bloga i zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) z tego co widzę to nie ma .

      ps: Dodałam skład do recenzji

      Usuń
    2. Maska ta nie zawiera silikonów. Jeśli problem z wypadaniem jest nasilony to proponuję zastosować serię BiovaxMed Wypadanie włosów (w skład wchodzi szampon i żel).

      Usuń
    3. o Kasiu dziękuje za pomoc :) właśnie czytałam o tym zestawie i jeśli moje włosy znów zaczną wypadać chyba się zdecyduje na niego ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.