8 komentarze
  1. Mój synek (2,5 roku) ma - krem ochronny z wit A. Nauczył sie sam smarować sobie poliki (juz nawet nie wyciera łapek o moje spodnie!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój smyk nie może się doczekać aż zacznę mu kupować kosmetyki do golenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe a jak dojdzie co do czego to będzie się wkurzał ze znów musi się golić ;)

      Usuń
  3. Zawsze można się dopisać do Malinowego Klubu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko dostałaś moja wiadomość jakiś czas temu?

      Usuń
  4. to masełko do ust jest rewelacyjne i jakie ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym się wysmarowała tym masełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaje bez bicia że podkradam dziewczynkom od czasu do czasu ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.