7 komentarze
  1. brzmi ciekawie, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, ze dzieciaki zadowolone, a Tobie chociaż na chwilę udało się zamknąć w łazience i odpocząć. Dobra robota mamusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - eh jestem dumna że ogarnęłam to całe towarzystwo i nie zgubiłam w tym całym chaosie siebie :)

      Usuń
  3. No ciekawa jestem działania borowiny, u mnie są tylko jakieś maseczki od Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na maseczki mam wielką ochotę

      Usuń
  4. miała krem pod oczy Tołpa i podrażniał mi oczy :( odtąd omijam ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. To mamy ochotę na sobie w niedalekiej przyszłości przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.