7 komentarze
  1. ja też miałam od tej firmy uczulenie także nie jesteś sama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i prawie mnie poparzyło do wersji niebieskiej , więc te unikam szerokim łukiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że wcześniej nie czytałam o tych maskach, oszukałam się trochę bo po tym pierwszym użyciu kompletnie nic mi nie było :/

      Usuń
  3. O matko, współczuję :/ Na szczęście nigdy mnie nic tak nie uczuliło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście dziś nie jest już tak źle :)

      Usuń
  4. Od dziś zaczyna się głosowanie na BLOGA MIESIĄCA LUTY! Życzymy powodzenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych maseczek, ale też słyszałam, że potrafią zrobić kuku ;(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.