16 komentarze
  1. on wygląda trochę jak ogórek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz że równie świeżo i przyjemnie pachnie ;) no może nie ogórkowo ale pobudzająco

      Usuń
  2. Ładny zielony kolor:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do udziału w TAGu http://faajnykosmetyk.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzialam jeszcze takiego cuda, ta szczoteczka jest ciekawa, a kolorek żelu taki żabi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczotko- masażer jak to tam nazwać, przydaje się też później - można używać jej z każdym innym żelem do kąpieli :) mycie i masaż w jednym.

      Usuń
  4. Hehe dziewczyny żaby są takie zielone tylko w filmach, nasze Polskie są zgniło-zielone albo szarawe;) Ciekawa recenzja, sama muszę się wziąć za moją pomarańczową skórkę na udach bo się nie mogę na nią patrzeć a lato tuż tuż.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i szorty z szuflady wołają - skąd ja to znam ;)

      Usuń
  5. No ciekawe - jak znowu będziesz miała takie wyniki to pójdę Twoim śladem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ty wcieraj to Cellu Slim i zdawaj relacje czy się zmora zmniejsza ;) bo strasznie mnie ciekawi

      Usuń
  6. ja też sobie obiecuję, że się wezmę za siebie i na obietnicach się kończy :( straszny leń ze mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola chyba potrzebny ci mały kopniaczek na zachętę, przyjadę nie mam daleko ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się ten masażer :D bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, czas sobie cos podobnego sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie :) Fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. może i ja go wtpróbuje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.