12 komentarze
  1. Do tej pory nie miałam żadnego kosmetyku z tym olejkiem, zachęciłaś mnie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola ja już chyba 4 raz piszę o arganowym olejku - był szampon GARNIERA i BC Schwarzkopf oraz Olejek arganowy artègo jakoś często wpadają mi w ręce

      Usuń
  2. Nie miałam. Najważniejsze, że dziewczynki chętnie ręce myją, bo ta moja ostatnio jak wodę widzi, to krzyczy ała i nie chce dać się umyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje niby wodniczki i lubią się myć ale jak co do czego to z brudnymi łapkami chodzą ... myślę że twoja córcia ma taki czas i niedługo jej to minie przechodziliśmy i taki bunt ;)

      Usuń
  3. Nie mieliśmy, tej marki jakoś nie lubimy za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy lubi co innego, ale to dobrze bo inaczej byłoby nudno :)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie a informacja o lepszych pazurkach bardzo mnie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam a może miałam tylko nie byłam tego świadoma

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się akurat skończyło, ruszam więc do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.