16 komentarze
  1. Czytałam już wiele pozytywnych opinii na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam klasyczny HM i jest wspaniały :) Mam jednak ochotę wypróbować wersję Serum, może okaże się jeszcze lepsza? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam klasyczny oddałam koleżance - jakoś wole to moje szklane cudo ;)

      Usuń
  3. Wyglada bardzo OK i ładnie delikatnie kryje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten efekt, choć tu na zdjęciu mało widać

      Usuń
  4. Słyszałam o tym podkładzie. Jak na razie jestem zakochana w kremach BB, ale może skuszę się w ramach testu...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podkładem nie miałam do czynienia a co do pasty Elmex i Sensodyne...dentysta Wam odradził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poleciła takie rozwiązanie ;)

      Usuń
  6. ja takich gadżetów w ogóle nie uzywam może już powinnam zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się zapowiada ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam różu tej firmy, podkładów nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o a ja różu z kolei nie miałam,muszę wypróbować

      Usuń
  9. delikatny efekt !
    pozdrawiam malinową kolezankę i obserwuje !
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.