13 komentarze
  1. mi też to dziwne opakowanie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne to opakowanie :) pierwszy raz spotykam się z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam oliwkę do skórek i jestem z niej zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię oliwki, ale ta żelowa odżywka jest jednak o niebo fajniejsza ;)

      Usuń
  4. Nie znam kompletnie tej odzywki a rozglądam się za czymś do leczenia skórek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan M twierdzi że do leczenia ta odżywka też się nadaje , jemu pomaga( a stan jego skórek jest hmmmm aż ciężko opisać)

      Usuń
  5. nie miałam tej odżywki a;le przyznam że moim skórkom i paznokciom też by się przydala

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam takiej odzywki, a przyznam szczerze, ze przydalaby sie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy "wynalazek" w ładnej buteleczce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka faktycznie ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka piekna :) uwielbiam lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się chyba wreszcie zdecyduje na jakiś ich lakier ;) bo tyle czytałam że czuje się skuszona tym bardziej po tej odżywce ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.