20 komentarze
  1. Poczułam bananowy aromat (mimo zapchanego nosa ;) )
    W papierowych papilotkach wnerwia mnie odklejanie ich od muffinek. A tutaj proszę nie ma mowy o śmieciach, problem zużytych papierków nie istnieje i jak łatwo je czyścić.Kulinarne must have :) Ale- nie nadają się do pieczenia na kratce, muszą mieć stabilną podstawę- blachę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana uwierz właśnie piekłam je na kratce, bo w piekarniku jeszcze drugie ciacho było :) i całkiem dobrze im się stało. Co do papierków to fakt :) a na dodatek muffiny wyskakują same z foremek.

      Usuń
  2. pozwól, że sie poczęstuje, wygladaja pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... ale apetycznie te muffinki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodko i pysznie :) Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem kochana ;) ja twoje smakołyki też często pochłaniam przez monitor ;)

      Usuń
  5. Smaaaczne :3
    Obserwuję i zapraszam do mnie :3
    http://asia-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I łaaadne :) ja uwielbiam piec babeczki ale niestety tylko w papierowych foremkach i każda wygląda inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie mnie to zawsze drażniło i to odklejanie muffin od papierka to strasznie obniża przyjemność konsumpcji ;)

      Usuń
  7. Silikonowe formy (nie tylko do muffinek) to genialny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper! Narobiłaś mi smaka - muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. o mniaaam! na pewno wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyscy kochaja mufinki wiec i ja sie kiedyś musze zmobilizowac i je zrobić

    OdpowiedzUsuń
  11. Muffin wyglądają przepysznie. A za foremkami silikonowymi muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Muffinki, oraz te słodkie foremki kolorowe :)
    Jednak ja i kuchnia... ARMAGEDON ! :)
    Gratuluje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.