15 komentarze
  1. Dziękuje za nominacje,przyznam szczerze,ze mnie zatkało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  2. Ja tak mam że często coś kupie a później żałuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uh, no to rzeczywiście niezbyt zachęcająca recenzja.
    Ja raczej wybieram sprawdzone produkty, albo czytam recenzje zanim zdecyduje się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytała u wielu mam że polecają te kosmetyki, ale u nas kompletnie ten żel nie zdał egzaminu :/ widocznie jesteśmy za bardzo wymagające ;)

      Usuń
  4. Tyle pozytywnych rzeczy o tych kosmetykach czytałam a tu klops ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdarzyło mi się kilka takich wypadków. Ostatnio jednak męczyłam się z pewnym produktem, który dostałam do zrecenzowania. Niby miał reprezentować sobą wysoką jakość , a okazał się tandetą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz o dżoanowym cudzie? ;) my jako recenzentki dużo wymagamy od produktów, ale coś jest kichą to nic tego nie zmieni, nawet naciągane recenzje w internecie.

      Usuń
  6. Nie używaliśmy tego żelu. Raczej u mnie przemyślane zakupy, ale to nie zanczy, że i wtedy się nie rozczaruję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą markę i już kilka razy próbowałam ją kupić, ale zawsze jakoś mi minęło, obecnie mam serię Cutis Help mimi i jest świetna, choć troszkę droga.
    Dziękuję za nominację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem lepiej wydać więcej a mieć pewność że nasze dziecko jest bezpieczne i zadowolone ;)

      Usuń
  8. U mnie sprawdzały się produkty z johnson & johnson i Oilatum baby. Czasami próbowałam czegoś innego, niestety chłopcy dostawali uczulenia, nawet po kosmetykach Nivei :/ Jesli chodzi o dzieci to wolę, dobre, sprawdzone produkty hehe a testować mogę na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie podobnie z kosmetykami Biały Jeleń - niby dla alergików i wrażliwców, a SLS obowiązkowo w składzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam w prezencie za ukazanie się artykułu w gazecie ale samo wizualie opakowanie za nim nie przemawia i jakoś nie mogę się zebrać do użycia tych kosmetyków zużyłam tylko chusteczki nawilżajace i bardzo kiepskie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.