10 komentarze
  1. Cwana jesteś Moja Droga :) Bardzo mi się podoba i temat serii, jak i Twój pomysł. Czyżby to było opakowanie na prezent dla komunijnych kości?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przekierował. :P
    Fajne takie pudełeczko, nawet biżuterię można w nim podarować, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale najpierw wyświetliło się testereczka???
      Jeśli tak to zadziałało moje przekierowanie, bo kombinuje jak mogę żebyście nie błądzili ;)

      tak właśnie sobie myślę że przestane kupować drogie pudełka prezentowe :P

      Usuń
  3. Super. Może jakaś wróżba do środka :)
    Wrzuciłam Twój new blog do mojego blogrolla i widze aktualny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taka zabawa z wróżbą, fajny pomysł :)
      a u mnie jest stary :( coś dziwnie działa to wszystko

      Usuń
  4. Bardzo fajne i pomysłowe, podoba mi się. Gratuluję pomysłu.
    Ciekawe co tam będzie można znaleźć.;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!! Będę musiała spróbować !! Super pomysł :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) Słodycze?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak zrobić, żeby te miejsca zgięć narysować równo?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł...na pewno wykorzystam na komunie swojej córy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.