22 komentarze
  1. Wygląda doskonale. Takie to zdrowe, trzeba samemu zrobić, dzięki za przepis i przekazanie pomysłu:);))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że będzie smakować ;)

      Usuń
  2. Lubię marchewkę, więc dżem też musi być dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś, kiedyś, dawno temu, robiłam podobnie napój marchewkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmmm uwielbiam napoje marchewkowe i często sobie przyrządzam

      Usuń
  4. ja właśnie postanowiłam codziennie jeść marchewki :D kiedyś jadłam je wręcz nałogowo.
    A dżemik - ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł z tą marchewką na co dzień, ja już zaczęłam.

      Usuń
  5. Super wygląda, muszę kiedyś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oblizałam monitor. Na poważnie, dżem wygląda o niebo lepiej od znanych mi weków. Muszę koniecznie wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marchewkę lubię, ale dżemu z niej chyba bym nie tknęła... Taki ze mnie piesek francuski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idę o zakład że jakbym podsuneła ci kanapeczkę z dżemikiem to być zjadła i poprosiła o dokładkę ;P

      Usuń
  8. Nie jadłam nigdy dżemu z marchewki, ale wygląda zachęcająco! Na pewno wypróbuję przepis nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam jestem mistrzem ciasta marchewkowego :) ale przekonałas mnie ;) machnę dżemik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a podeślesz mi przepisik? Te które do tej pory piekłam były mało udane, może z przepisu od Ciebie, wyjdzie w reszcie smakowite ;)

      Usuń
  10. nie słyszałam o dżemie z marchewki, ciekawe czy moje dzieciaki by jadły? muszę sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno moje dzieci, podczas konsumpcji wpadły na pomysł żelków o smaku marchewki :D a Maja jest niemarchewkowa ;)

      Usuń
  11. Wygląda smakowicie:) Ja muszę spróbować upiec ciasto marchewkowe:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.