9 komentarze
  1. wszystko co aloesowe lubię, więc i te pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego kosmetyku, ale wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to zdjęcie tak ładnie wyszło hihi

      Usuń
  3. Porządna firma, mam krem z betiuną i brzozą.
    Swoją drogą też marzę o zmianie obuwia. Moje poklejone z każdej strony kozaki ciągle wyglądają na głodne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja teraz właśnie szukam u nich czegoś do buźki bo mi się moje kończą, a jak już jadę na naturalnych to wolę dalej, bo znów mi skóra zacznie wariować.

      A o kozakach to już nawet nie wspominaj, dwie pary tej zimy zdarłam. Mam wiosenne, nowe, jesienią kupiłam i już nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  4. Nie znam ale zachęciłaś mnie do poznania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej czytam na blogach o tym sylveco składy mają naprawdę zachęcające. Zainteresowała mnie ich kuracja stóp ooo ta -- http://iwos.pl/1155-thickbox/sylveco-kuracja-do-stop.jpg wygląda na to, że to ten sam krem. Myślicie że warto z tymi skarpetami czy może sam krem?
    Pozdrawiam
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelina to zależy ;) ale kupując te skarpety masz pewność że są bawełniane, bo z tymi kupnymi rożnie bywa, a krem, tak ten sam.

      Usuń
  6. Mam jeden krem od nich i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.