11 komentarze
  1. Mam inny ich krem do rąk i tez nie powala. Witam po przerwie, ja tez miałam niemoc lekką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) uff nie byłam sama, ale czytając tego posta stwierdziłam że jednak moja niemoc nadal ma władzę nad moim umysłem :/ korekta potrzebna,ale to jutro ;)

      Usuń
  2. Cóż, chyba lepsza sama gliceryna albo oliwa, skoro połączenie tak zacnych składników jak powyżej nie działa. Mam też znajomą która stosuje zwykłe masło i rezultaty są bardzo zadowalające ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a owszem masło i mi się zdarza, jak Le wysmaruje pół domu jedząc kanapeczkę to i mamusi w raczkach pozostaje ilość idealna do wsmarowania, no nie narzekam przynajmniej CZUJĘ że czymś rączki smarowałam,mniam :P

      Usuń
  3. No proszę, a tak się obiecująco zapowiadała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś się nad nim zastanawiałam w Rossmannie, czytając opinię cieszę się, że nie wzięłam, bo bym się zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie masko-kremy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nadal poszukuje kremu idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wierna Neutrogenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też niemoc twórcza, borykam się z chorymi zatokami a dodatkowo od wczoraj z bólem zęba :(
    Ja też poszukuję kremu idealnego, na razie nie miałam żadnego więcej niż dwa razy więc nadal szukam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.