14 komentarze
  1. przydatne rady heeheh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przesłałaś linka przez maile. Nie mogłam Cie znaleźć przez Blogera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* myślałam że to się jakoś unormuje a tu guzik :( super że jesteś :D

      Usuń
  3. no co prawda to prawda :) już zmieniłam Ciebie u siebie i przepraszam że to tak długo trwało

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że maila napisałaś :) zastanawiałam się =, czemu ostatnio nei ma Twoich postów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20 maja, 2013

    hehe świetnie sformułowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. świetny tekst ;) taki z humorem i życiowy:)

      Usuń
  7. tak sie zastanawiam, kto tu jest bardziej skomplikowany, maz czy zona ? bo wyglada na to, ze faceci sa pokreceni w wiekszym stopniu niz my biedne kobitki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niech my slą że to my ;) hihi

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.