6 komentarze
  1. O matko! To ja! Nie mogę uwierzyć. Cieszę się jak dziecko:-D
    Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a po tej wiadomości z "adresem" jestem przekonana że dobrze wybrałam. Ściemo kochana, cieszę się razem z Tobą

      Usuń
  2. gratuluję
    a tobie Miruś kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)
    ja to się dopiero do 30 zbliżam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się ciesz z urodzin póki możesz hihi

      buziaki

      Usuń
  3. Mireczko ja też już po 30 więc niechętnie urodziny świętuje, a nie tak dawno były 18... a tu już za 5 lat mój syn wkroczy w dorosłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola to właśnie po naszych dzieciach widać że my już nie osiemnastki, ale człowiek ma ponoć tyle lat na ile się czuje ;) więc przybij piątke młoda :)

      ps: kiedy my na tą kawę skoczymy

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.