14 komentarze
  1. Ja najpierw u góry, a na dole później. Czasami jak się spiesze to zapominam o dolnych i wyglądam jak... strach patrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię się z tuszami YR :/

    Zawsze maluję pierwszą gorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coraz mniej mi się podoba ten "mazak", więc raczej nie kupię już od nich żadnego tuszu

      Usuń
    2. właśnie mam podobne "mazakowe" doświadczenia

      Usuń
  3. Najpierw góra, a później dół :)
    Wiesz ostatnio musiałam na szybko zakupić jakiś tańszy tusz w pobliskiej drogerii i kupiłam no za grosze... Pierre Rene o taki: http://www.pierrerene.pl/111-225-large/super-lash-mascara-3in1-action.jpg
    Jest mega ! jestem strasznie zadowolona jak za UWAGA - 9zł ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię kosmetyki PR :) fajnie że piszesz muszę sobie taki sprawić w ogóle koniecznie muszę kupić sobie kilka różnych, jak nie zdadzą egzaminu to oddam komuś kto takie lubi ;)

      Usuń
  4. najpierw górne:)
    a tusz mam i ogólnie jestem zadowolona choć ze zmywaniem go też mam kłopot

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie chyba napiszę oddzielny post - dlaczego maluje rzęsy odwrotnie niż wszyscy ;)ciekawe jesteście?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szop pracz, a u mnie jest panda :)
    Może warto podmienić szczoteczkę z innego tuszu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już próbowałam bez zmian :/

      Usuń
  7. Bardzo tanio go kupiłaś, bo jego cena regularna to ok 56 zł :)
    ja dostałam go w świetnej promocji za założenie karty stałego klienta za 1 gr ;)
    U mnie niedawno także była jego recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.