15 komentarze
  1. Ale fajne to i smaczne !
    U nas króluje dorsz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gwiazdki :)
    Na pewno smaczne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. mniami narobiłaś mi apetytu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. następnym razem jak dziewczynki, wszystkich nie zjedzą to podrzucę do spróbowania ;)

      Usuń
  5. Kochana, za spamuje Ci troszkę i zaproszę Cię na mojego nowego bloga (nie miałam wyjścia niestety)
    http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przepis, na pewno zrobię! :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś zdecydowanie dla Nas bo my kochamy ryby i ciągle szukamy na nie inspiracji!
    Ogromnie dziękujemy, będziemy się teraz takimi rybimi przysmakami zajadać!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  8. Czytasz w moich myślach:) jutro idę po ryby do mojego ulubionego małego sklepiku rybnego,ja kupuje ostatnio mirunę dla nas a Jasiowi łososia kupie to już mam świetny przepis na jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam pytanie o proporcje, tzn ile mniej wiecej bylo ryby przed dodaniem jajka i bulki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.