11 komentarze
  1. Niestety nie da się tego ogarnąć, próbować jednak można.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    podoba mi się to podejście:)
    Ja też się przywiązuje...zawsze mi się wydaje, że nie ale jednak koniec końców okazuje się, że tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a później wychodzi supeł :P

      Usuń
  3. Uczuciowym ludziom zawsze ciężko się odnaleźć w danej sytuacji - mam to samo :) Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh Miruś :)
    jak ja lubię ciebie poczytać ;)
    tylko coś cię n forumku już nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ogarniam wszystkiego ;) ale tęsknie za Wami :)

      Usuń
  5. Mam zupelnie taka samo, stety - niestety...Bardzo sie tez przejmuje losem innych i kazdemu chcialabym pomoc, a przeciez wiem, ze swiata nie zmienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale próbwać zawsze warto :)Choć w małym stopniu, choć odrobinkę :)

      Usuń
    2. Zawsze warto zrobić coś dobrego :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :D to fajnie że jednak więcej takich istot po ziemi się turla.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.