12 komentarze
  1. Dobrze mówisz, szkoda, że mój mąż nie lubi słowa czytanego, no chyba, że to gazeta wędkarska. Chyba muszę mu to sama wyjaśnić swoimi sposobami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm może napiszę do jakiegoś magazynu wędkarskiego ;)

      mam za mały zasięg w gronie męskim, muszę nad tym popracować.

      Usuń
  2. Bardzo fajny test. Mirciu dziękuję :)
    Pokażę mężowi, niech się edukuje hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola nie ma za co, cała przyjemność po moje stronie ;)

      Usuń
  3. Równiez podesle link mężowi. Edukacji nigdy za wiele.
    Posmialam sie przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostni wpis dla mezów moj Ł prawie ze wydrukowal i kazal na pamiec mi wdukac;p to co bedzie jak jutro pokaze mu ten;pp hihihi buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łi łi cieszę się bardzo :D chyba już wiem o czym będę częściej pisać ;)

      Usuń
  5. Słusznie prawisz :)

    Ps. Muszę sobie ostatni akapit zapamiętać ... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczy samej ostatni akapit najważniejszy ;)

      Usuń
  6. Dobrze piszesz... zwłaszcza o tym debecie. No i to kolejny tekst, który w całości podesłałabym mojemu Jot. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ten też dostanie :) tekst super a ostatni akapit sprawdza się w każdej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ciekawe jak długo to działa ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.