7 komentarze
  1. Kochana wiem o czym mówisz u mnie 3 panów do szkoły. A niestety książki po starszym dla młodszego się nie nadadzą bo nowy program a tylko 2 lata różnicy między nimi. A kryterium dochodowe do dofinansowania to nie wiem dla kogo? Nas jest 6 a i tak przekraczamy o 30 kilka zł i d... z tego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no kryterium jest beznadziejne :/ (ale wielodzietnym rodzinom przysługuje nawet jeśli przekraczasz)..... a o cenach podręczników nie wspominam nawet mając jedno dziecko , nieźle się buli a co dopiero gdy jest tych szkolnych kilkoro .

      Usuń
    2. tak przysługuje ale tylko 10 % całej puli mogą przeznaczyć dla tych którzy przekraczają. Załapałam się w tamtym roku więc teraz nie mam nadzieji

      Usuń
  2. Takie zestawienie na pewno przyda się zainteresowanym Mamom które mają dzieciaki w wieku szkolnym:)
    Świetne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem sposóbu podpisywania rzeczy. Pomimo, że do wyprawki szkone/przedszkolnej jeszcze troszkę musimy zaczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja tez w tym roku do 1 klasy i zbankrutowałam. jakie to wszystko drogie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uznałam, że kupię mojej Oli też laptop, znalazłam jakiś najprostszy na promocji w me za niecałe 900zł, a teraz na rynku jest wiele gier edukacyjnych, więc mała będzie lepiej przyswajać wiedzę dzięki kolorowych, wesołym ludkom.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.