23 komentarze
  1. To ja przepis na zupę krem wypróbuję!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo..smacznego .

      Usuń
    2. Zrobiłam dziś - bardzo dobra zupka :D

      Usuń
  2. Zupę krem z dyni często robię.Zaskoczyłaś mnie pierogami,nigdy nie jadłam i bardzo ciekawa jestem smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj będziesz równie zaskoczona smakiem (pozytywnie oczywiście)

      Usuń
  3. Hmmm, a czy pocztą takie pierogi dostanę? Bo ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zapraszam po odbiór osobiście ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie przyrządzałam dyni, a u Ciebie tyle możliwości. Najbardziej chyba mam chętkę na zupkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierogi z dyni? pierwsze slysze. Chyba jednak kupie dynie, nigdy nic z niej nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwszym zdjęciu całkowicie zgłodniałam!! :) Z pewnością wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się spodobało :) mam nadzieję, że będą smakować.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. hihi bo ty jesteś "inna" Rudasku :*

      Usuń
  8. Uwielbiam dynię, a za zupę z dyni byłabym gotowa dać się pokroić ;)
    Ostatnio robiłam placuszki dyniowe, też pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze, że dla mnie dynia dotąd wydawała się mało atrakcyjna.
    Ale jak zobaczyłam te Twoje pierożki i zupę.. to normalnie ślinka cieknie.
    Pierogów to ja nigdy w życiu nie robiłam, ale na zupkę chyba warto się skusić ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały czas tak myślę o Twoich pierogach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dynia czyli samo zdrowie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.