16 komentarze
  1. Wspaniałe!!! Zapisuje do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam ale mi ślinka cieknie, mimo iż jestem przed śniadaniem;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega szukałam tego przepisu wszędzie bo kocham te rurki niestety w kawiarniach kosztują one przeszło 2,50 , a ja osobiście myślę że za dwa kęsy tyle zapłacic to dużo teraz będe mogła zrobić ich wiecej na dłużej prawie za darmo bo wszystkie potrzebe składniki w większości domów sa
    Obserwuję .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale narobiłaś mi smaku:) muszę spróbować zrobić sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. w kolejną sobotę wieczorem zapraszam ;)

      Usuń
  6. pomysłowe ;) gratuluję kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają smakowicie :) Ja bym nigdy nie wymyśliła jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski pomysł i dzieki za mega łopatologiczne wyjaśnienia : serio - tego mi często brakuje w przepisach. A tutaj - zero pytań! Na bank zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.