12 komentarze
  1. prezentuje się dość ładnie ;)

    http://madame-chocolate.blogspot.de/2013/11/konkurs-z-la-belle-bizuteria-artystyczna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ,ale następnym razem wyślij na maila ;)

      Usuń
  2. Interesująco wygląda na tym pięknym licu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiaczku na które ty lico spoglądasz? he he

      Usuń
  3. Ładany, ale rzeczywiście tylko jako bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy na Halloween może być i na całego fejsika.

      Usuń
  4. nie korzystam z takich dobrodziejstw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to tylko na wyjątkowe okazji hihi, od co dnia też nie potrzebuję :P

      Usuń
  5. Ja nie znam również więc nie pomogę , moje kuleczki mam od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ja też nie spotkałam się z tym produktem. Ja używam kuleczek z Avonu :) tz męczę, je już i nie mogę skończyć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.