12 komentarze
  1. Patrze na twoje pazurki i się zastanawiam czy są wygodne takie długie pazurki przy dziecku ?bo ja nie miałam takich długie od porodu(dziś równe 14m-cy). Teraz mam krótkie pazurki boje się by nie zadrapać maluszka:) . Efekt widać ładny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Lena ma już prawie 22mc , jak miała roczek to też miałam króciutkie. Jest bardzo samodzielna i moje paznokcie wcale nie przeszkadzają w pielęgnacji małej, nie zdarzyło mi się jej jeszcze zadrapać.
      A teraz wreszcie zrobiły się mocne, więc korzystam póki mogę.

      Usuń
  2. Trochę więcej czasu potrzeba ale podobny i trwalszy efekt można uzyskać dzięki zestawowi schoola do stóp :) taki wynalazek dla przebarwionych paznokci :) cena.chyba podobna.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, może i fajny ale malować codziennie to przesada...

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie wybiela na dłużej... no i malować codziennie ehh...


    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow ale masz długie pazurki :) tylko pozazrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.....dziś już niestety są o połowę krótsze ;)

      Usuń
  6. Zapraszam na rozdawajkę na mojej stronie, można wygrać aniołka z masy solnej :) http://masasolna.ubf.pl/news.php?readmore=37

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.