12 komentarze
  1. bardzo lubię takie kluseczki,mnaimm

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha takie kluseczki a jak ciekawie wyglądają te kulki mięsne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba takie zrobie jutro dla chłopaków

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszotka!

    zapraszam na crumble :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię coś podobnego, ale na słodko, zamiast wody jogurt, albo serek waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroka z nabiałem to już wariacja w temacie kluchy leniwe , też często takie robimy ;)

      Usuń
  6. U nas to się nazywa kluski lane, pycha ;) Np. do sosiku myśliwskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat nie przepadam za tymi kluskami, wolę zwykły makaron.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszejsze na świecie, uwielbiam😊

    OdpowiedzUsuń
  9. tez często takie robię jak moja mama robiła

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też tato robił , a teraz już o nich jakoś zapomniał. Muszę mu przypomnieć i się wprosić na obiadek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.