18 komentarze
  1. Slinotok mam.... nie kapie, a leje mi sie po brodzie... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam w niedzielę gości urodzinowych więc chyba się poświęcę i tym razem sama coś upiekę ;p mi ciasta nie wychodzą na ogół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlena spróbuj bo jest pyszne ....gdybyś bała się "Kremu" to kup taki gotowy tylko pamiętaj, że na dużą blaszkę muszą być dwa ;).
      Trzymam kciuki i już dziś WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO urodzinkowo życzę.

      Usuń
  3. aż ślinka leci ;) A miałam w tym roku ograniczyć słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika na szczęście od patrzenia boczki nie rosną ;)

      Usuń
  4. Pychotka :-) Najlepszego dla Pana Męża :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ,ale delicje mniam to ja sobie w lutym upiekę takie cudeńko na urodziny:) . Dziękuję za tak wspaniały przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda <3 mam ochotę na coś słodkiego, jednak teraz musze odpokutować za moje świąteczne obżarstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochana :)
    a ciasto wygląda bardzo smacznie :D może kiedyś zrobię takie swoim domownikom bo oni są bardziej miłośnikami kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam takie pytanie dotyczące komentowania na fb dlaczego teraz nie mogę tam zostawiać komentarzy? ukazują mi się Twoje wpisy komentarze innych,ale od wczoraj nie mam opcji komentowania u ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze zaraz zobacz,może Cię zablokowałam przez przypadek ...czasem telefonem tak mi się dzieję (zwłaszcza jak mała się nim bawi )

      Usuń
    2. tak jak myślałam, dobrze że napisałaś, już powinno być ok. :)

      Usuń
  9. Ehhhhh idę tiramisu zrobić. Teściowa zmówiła....

    OdpowiedzUsuń
  10. hej zrobisz taki tort dla mojego trzy letniego kacperka? bo żadna ciastkarnia nie chce nam zrobić, bo mają o nas złe zdanie :(
    Jak zmienisz imie to nie będzie problemu bo kacperek jeszcze nie był chrzczony :))
    Dałam bym ci do siebie numer, ale nie wiem gdzie są cyfry na klawiaturze
    z góry dziękuję
    anna p.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.