10 komentarze
  1. Fiołki mnie urzekły bo to moje ukochane kwiatki:) ja lubię pesto,ale mój mąż już nie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba Panowie mają to do siebie ;)

      Usuń
  2. Kurcze, zrobiłam ostatnio pesto z rukoli (orzechy włoskie zamiast pestek dyni i słonecznika, ale kompletnie olałam proporcje i dodałam całe opakowanie rukoli. Poza tym był czosnek i sporo oliwy. Niestety pesto pesto było tak gorzkie od nadmiaru rukoli, że żadną przyprawą, czy nawet dodaniem jogurtu czy cytryny nie dało się zniwelować tego okrutnie gorzkiego smaku i wszystko wylądowało w śmietniku :/ Idę grillować cukinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo rukola jest kapryśna ;) , ale myślę że orzechy włoskie o ile były niełuskane zrobiły swoje.

      Usuń
  3. świetny przepis uwielbiam pesto do makaronu ale zawsze kupowałam gotowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz można zrobić swoje, świeże jest o niebo lepsze ;)

      Usuń
  4. Jestem za! Pesto super jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja dziś resztę wciągnęłam na śniadanie do białego sera - pycha.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.