7 komentarze
  1. Jesteś spełnieniem dla wielu ludzi TUTAJ! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i słów mi teraz zabrakło :) :)

      Usuń
  2. Chciałabym móc sobie pozwolić na to, aby mniej pracować i poświęcać dziecku więcej czasu... Wszystko rozbija się jednak o finanse :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mireczko ja też tak czasem mam i czuje się winna,ale potem patrzę na moje dziecko i wiem,że robię to dla niego,że jestem z nim w domu ,że nie musi chodzić do żłobka i chorować . Wczoraj z mężem właśnie poruszaliśmy temat by doliczać kobiecie wychowywanie dzieci do lat pracy ale, to tylko marzenia...jak kończy się umowa po porodzie to już Pani dziekujemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a społeczeństwo podniesie bunt , jak to my tyramy a matka za "siedzenie w domu" ma kasę dostawać. Nie za nasze podatki....niestety dopóki opieka(nie tylko dzieci) nie będzie uważana za pracę to możemy sobie marzyć do usranej ;)

      Usuń
  4. wiesz ja się dziwie co niektórym znanym mi ludzią mają dwójke dzieci często jest tak że nianaia zaprowadza ich do przedszkola następnie je przyprowadza bawi itp. oni pracuja (zarabiają bardzo dobrze każde ok. 4 tyś na miesiąc razem 8 tylko się zastanawiam tak po co im dzieci? żrby położyć ich spać do lózka pobawić godzine bo trzeba zaraz spać nie widze w tym sensu no ale cóż tak sobie mają nie mając tych dzieci....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.