21 komentarze
  1. A Bydgoszcz tęskni za Tobą. Wracajcie <3 Jesteś przekochana !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poznałam w pierwszej chwili. Cieszę się, że się podobało i mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę bogata hehe.....Martynko też mam nadzieję, że wkrótce będzie nam dane znów się zobaczyć.

      Usuń
  3. pozazdrościć takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też muszę kiedyś dorwać :)

      Usuń
  4. było rzeczywiście miło. Ja też się cieszę, że się przemogłam i wzięłam udział w Spotkaniu. Chociaż stres "przed" był ogromny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w fajnym towarzystwie wszystkie stresy mijają.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ala nawet bardzo, buziaki dla Polci.

      Usuń
  6. jej, moje takie tez to bylo pierwsze spotkanie i tez mialam stresa! Szkoda ze nie wiedzialam ze tez tak masz, bysmy sie wspieraly :) No to jak, do zobaczenia na kolejnym WOW?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo się cieszę, że miałam przyjemność Cie poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Wiola, ja miałam równie ogromną przyjemność :*

      Usuń
  8. A ja ubolewam, że jeszcze muszę trochę poczekać by się wspólnie spotkać.
    Ja wiedziałam, że to zaraża. Tak chorować to możn nie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola żebyś wiedziała, tak mogę łapać wszystkie zarazy.

      Usuń
  9. Dla mnie to nie było pierwsze spotkanie z blogerkami, ale pierwsze tak liczne i niestety ujawnił się trochę mój problem odnalezienia się w dużej grupie. Jednak miło wspominam całe to zdarzenie :) i teraz odwiedzam poszczególne blogi :) żeby choć trochę bliżej poznać poszczególne kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka wstydnisia no! Fajnie było poznać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, mi również było bardzo miło !

      Usuń
  11. Jestem Tobą mega zachwycona!!!! Bardzo! Bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.