7 komentarze
  1. Świetny pomysł, muszę wypróbować, póki truskawki są na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na ogrodku jeszcze pełno truskawek. Moja mama nie wie juz co z nini zrobi a szkoda by je wyrzucic. Podsune jej ten pomysł bo nie wiedziałam ze z truskawek można takie coś zrobic bo z jablek to robiłam tak ale z truskawek nigdy. Czas sprobowac :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku pierwszy raz robiłam dżem z truskawek,ale tylko kilka słoików bo zawsze teściowa robiła mega zapasy to i tak dostaniemy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! U mnie w domu zawszę suszy się jabłka i oczywiście grzyby, ale na truskawi jeszcze nie wpadłam. W tym roku spróbuję. Brzmi wyjątkowo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam.... zjadłam ze śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy spróbuję sama je zrobić (przeraża mnie długość całego procesu ;)).
    No ale Twoje wyglądają super!. Aż chce się zjeść! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.