12 komentarze
  1. Pomyśleć, że też tam miałam być i z Wami kawę pić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka myślę że będzie jeszcze okazja :)

      Usuń
  2. Szalona Ty kobieto moja LOF JU :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło było poznać ;) a kija nie było po tobie widać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo go połknęłam :) hehe. Karolina mnie zauroczyła cała Wasza trójka, świetna z Was rodzinka.

      Usuń
  4. zazdroszczę spotkania, bo poznawanie ludzi dzięki blogowaniu jest najfajniejsze :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta dokładnie , to wielki plus blogowania.

      Usuń
  5. wow fajne marzy mi się takie spotkanie.... może kiedyś się uda....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się zgłosić na jakieś ;) w większości mamowych spotkań dzieci są mile widziane ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.