23 komentarze
  1. Świetna rzecz !!! Sama bym się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tajemnicy przyznam, że ja chyba bawię się nim najczęściej :)

      Usuń
  2. To zabawka w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pożyteczna zabawka, chociaż mam obawy, że śniła by mi się po nocach...:)))))
    Bardzo przydatna recenzja. Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę STEFANA ;-)))) zawsze pałałam do niego uczuciem ;-)) po biol-chemie jestem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he bo on bardzo przystojny gość jest ;)

      Usuń
  5. O rany! A ostatnio opowiadałam Młodemu a tu wszystko można sprawdzić, dotknąć .... chcę takiego, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, super ,,zabawka". Zapamiętam, może sprezentuję jakiemuś dziecku w odpowiednim wieku.
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. czacha wymiata !!!! zwłaszcza bez jednego oka :) czadowy kościk <3 zakochałam się aż w nim

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawka trafiona w dziesiątkę. Nie dość, że dzieci mogą polubić biologię, to jeszcze Stefan posłuży nie tylko jako trup podczas sekcji zwłok, ale jako manekin do zwykłej zabawy. Pierwsze obawy nie były słuszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy ten model w przedszkolu ale niestety nie wiemy jak go złożyć, instrukcja zaginęła i klops! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę napisz do mnie na maila, z chęcią wyślę instrukcję :)

      Usuń
  10. czy Stefan funkcjonuje także bez plastikowej oprawy? Naszego synka najbardziej fascynują szkieletory, ale myśląc przyszłościowo chcemy się na takiego zdecydować. Tylko pytanie czy się nie rozsypie bez opakowania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby Stefan miał jakiś stojak (a takiego niestety nie ma :( ) to mógłby funkcjonować bez "ciała".
      Ale w tej plastikowej oprawie szkieletu też mu całkiem ładnie.

      Usuń
  11. mamy gościa, u nas przemianowano go na Stanisława Palucha. Jeśli można, poproszę instrukcję na agadive@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stanisław też fajnie. Instrukcja już podesłana.

      Usuń
  12. Witam interesuje mnie bardzo Stefan, ale już go chyba nie ma a może ten to też jest Stefan? http://www.toysrus.pl/mobile/toys/edu-model-cz-owieka-56-cm/TRUP152450003 Jeśli tak to poproszę bardzo o instrukcję;) Pozdrawiam dorotagen@wp.pl Zgóry dziękuję za odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie to jest Stefan :) musieli zmienić link do człowieczka.

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.