7 komentarze
  1. Zakładka jest urocza:) i obrazki super . Gratulacje dla zwycięzcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję w imieniu zakładki :)
      Ilustracje w książce są mega urocze, z resztą jak cała książeczka.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. fajna książka może będzie w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, gdybym była biblioteką chciałabym mieć "ciotkę" u siebie.

      Usuń
  3. Bardzo fajnie książeczka się zapowiada. Postaramy się ją w przyszłości nabyć.
    Gratulacje dla zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wracam ze szpitala a tu taka niespodzianka :)
    Dziękuję! Wysłałam mój adres na maila - mam nadzieję, że nie jest za późno, niestety w szpitalu nie miałam dostępu do internetu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że się cieszysz. Tym bardziej po pobycie w szpitalu (mam nadzieję, że w tym miłym?), nagroda się należy.
      Pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.