6 komentarze
  1. Mireczko jak zawsze przydatne wskazówki:) . Ja już mam za sobą porządki,prezenty kupione czekają na zapakowanie,pierniczki upieczone wiszą na choince,dom przystrojony. Gotowanie i pieczenie będzie rozdzielone na 3 kobiety teściowa,bratowa mojego męża i ja . Nawet gardło po migdałkach się powinno zagoić bym mogła bez strachu jeść potrawy:). No i najważniejsze rekolekcje już mam zaliczone teraz tylko trzeba cierpliwie oczekiwań na Narodziny Jezuska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś zdrowia kochana i oby wszytko w te święta smakowało lepiej.:*

      Usuń
  2. Wskazówki jak najbardziej przydatne, teraz wystarczy się do nich zastosować i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to jakieś ogarnięcie sytuacji :)

      Usuń
  3. I zdecydowanie wrzuć na luuuuz, to ma być miły rodzinny czas, a nie nerwowe obgryzanie paznokci :)
    Lista świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie luzzzz ;) Bez spiny żyje się łatwiej !

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.