13 komentarze
  1. Do zobaczenia za rok. Było miło poznać chociaż ja bez hulanek. Za rok sobie odbije 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już ja się o to postaram ...znaczy o te odbijanie ;)
      Jeszcze raz napiszę.Naprawdę miło było poznać osobiście.

      Usuń
  2. piszcze nadal gdy sobie przypomne kogo poznalam:) Cudownie sie gadalo i dziekuje za wszystkie te mile slowa tu i tam i do szybkiego zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaa i jeszcze komentuje u mnie na blogu. I love you....i see you soon, oby szybko :).

      Usuń
  3. Papa stary roku, czas wejść w nowy. Z nowymi mocami, nową energią, weną, pomysłami. Cycki naprzód i ciśniemy do przodu. Może w przyszłym roku na Blogowigilii się spotkamy. W tym po prostu mi się utonęło wśród ludzkiej masy i misja odnalezienia kogokolwiek z tych, których czytam, pozostała delikatnie mówiąc niekompletna. :) Ale, co się odwlecze, to nie uciecze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok damy radę, będę chodzić z banerami i szukać ludzi. hłi hłi

      Usuń
  4. Twój blog z pewnością jest nieprzeciętny, nie ma się czego bać i wstydzić.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niesłabnącej weny i wielu sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie dziewczyny :* Dla Was uściski, za podtrzymywania moich statystyk ;)

      Usuń
  5. No nie, za rok też się zapisuję na Blogowigilię ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się witam już w nowym roku:) . Fajną imprezę obskoczyłaś:) . Życzę Tobie oby ci się chciało tu dla nas być:*

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.