10 komentarze
  1. Oj tam oj tam kto dożyje tych stu lat ;-) no, ale zaśpiewać zawsze można ;-) Dzięki :-* :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaki są super, a krówki pożarłam już w niedzielę ;D Buziaki już na urodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiaka mała skonfiskowała i z nim śpi, a krówki u nas w niedzielę zniknęły.
      Dzięki, takich starych bab się już nie całuje hihi

      Usuń
  3. Eh a ja na diecie i powiem, że krówek jeszcze nie próbowałam. Może jednak się skuszę choć na jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej chciałybyśmy chyba spróbować krówek i tych popcornowych piramidek, wyglądają smakowicie. Na brak kosmetyków nie będziecie mogły teraz narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już część oddałam w dobre ręce, bo szkoda żeby leżały a jednak mają swój czas przydatności.
      A smakołyki już dawno spałaszowane, cieszyły się wzięciem.

      Usuń
  5. Super prezenty :). No i na pewno Wasze spotkanie było cudowne, w świetnym klimacie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak dawno się tak dobrze nie bawiłam :)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.