7 komentarze
  1. Aż policzyłam, u mnie są 2 w łazience i jeden w torebce. Ale miałam kiedyś 10 żeli pod prysznic więc doskonale rozumiem poszukiwanie tego jedynego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam kremy do rąk i zawsze na zakupach znajdę coś nowego :)
      Z resztą mój małż ma taką specyfikę pracy, że bez kremu zasuszył by chyba dłonie.

      Usuń
  2. Ciekawy produkt. Mnie zainteresował ten z czarną herbatą. Musi mieć O błędny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarna herbata jest świetna .

      Usuń
  3. Tego kremu jeszcze nie miałam, trzeba będzie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuję wiele kremów do rąk, bo wciąż szukam idealnie pasującego do wysuszonej skóry moich rąk. Nie może być tlusty i nie może być zbyt słaby. W domu mam ok. 10 róznych sztuk. I nadal jestem w fazie poszukiwań tego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

  5. Awesome Fashion blog, Get more details About the
    Beauty Blogger click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.