3 komentarze
  1. Ja nigdy nie lubiłam ćwiczyć i miałam problemy z wagą. Kupiłam sobie orbitreka Kettler jednak szybko mi się znudził, z Chodakowską i hula hop nie próbowałam ale od samego patrzenia na takie ćwiczenia się męczę. Zapisałam się do Studia Figura, chodzę od mieniąca 3 razy w tygodniu po 1,5 godziny i jestem bardzo zadowolona, choć waga bardzo wolno spada to ciało szybko się ujędrniło. mam ten pas ale nie wiem jak go używać, muszę więcej o nim poczytań, zajrzę jakie jeszcze przyrządy do ćwiczeń mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, zajrzyj tylko żeby Cie oczęta nie rozbolały(tyle tam tego).
      Oj , mnie szybko nudzą te nowe aktywności, a na klub fitness czy siłownię nie mam obecnie szans.
      A, że waga wolno spada, to dobrze, jest szansa że nie pojawi się efekt jojo.

      Usuń
  2. Ja przed ciążą i w szkole średniej byłam bardzo aktywna,kilka razy w tyg siłownia,basen i aqua aerobik co wtorek. Po porodzie brak czasu coś tam w domu ćwiczyłam,nawet miałam to takie kółko z kolcami i rowerek stacjonarny,ale nie ćwiczyłam za czesto. Od dwóch lat chodzę na zumbe sentao i zumbę zwykłą. Dziś ma jedną godzinę wieczorem a jutro dwie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.