Dary Losu z Spotkajmy się w Łodzi


W zeszłym tygodniu pisałam Wam, o pewnym wydarzeniu "Spotkajmy się w Łodzi".
Taki, zlot fajnych osób i świetne wykorzystanie sobotniego popołudnia.
Sylwia i Paulina, które zorganizowały spotkanie, postarały się też, o masę niespodzianek  i nie wypuściły nas z Tubajki z pustymi rękoma.
 Podziwiam dziewczyny, bo nie jest łatwo, ani zaprosić firmy do współpracy przy takim evenci, ani ogarnąć całe to zamieszanie z przygotowaniami darów losu dla dwudziestu kilku osób.
 Ale udał im się to doskonale.


                 


                  
 

               



                 

                  


          


                

                

                  



               

                  


                     


                        



foto: Wioleta Galla



Ekozuzu ♥️♥️ Resibo ♥️♥️ Bispol ♥️♥️ New Anna Cosmetics ♥️♥️ Arpex ♥️♥️ Jakzachecic.pl ♥️♥️  LauraConti ♥️♥️ Murier ♥️♥️ Elfa Pharm ♥️♥️ Bare Care ♥️♥️ Linomag ♥️♥️ Elixir Perfumes ♥️♥️ LaQ ♥️♥️  Jupi Park ♥️♥️ Wydawnictwo WAM ♥️♥️ Edipresse ♥️♥️ Wydawnictwo OVO ♥️♥️ Wydawnictwo Czerwony ♥️♥️  Konik ♥️♥️ Wydawnictwo Zielona Sowa ♥️♥️ Wydawnictwo Wilga ♥️♥️ ProBody


Jak sami widzicie jest tego masa, od przepięknie pachnących perfum, przez książki do najlepszego chleba na świecie.
Partnerzy i same organizatorki stanęli na wysokości zadania.

To co już mogę Wam szczególnie polecić, to kosmetyki od Murier (mleczko do demakijażu i tonik
w sprayu), Szampon od New Anna Cosmetics no i chleb, który zniknął tak szybko, że nie
zdążyłam zrobić nawet jednego zdjęcia. Resztę darów muszę poznać bliżej, bo na chwilę obecną nie było
na to wiele czasu, ale podzielę się z wami relacjami na blogu, lub w SM.

Coś szczególnie wpadło Wam w oko???


16 komentarzy:

  1. Widziałam zachęcające recenzje Coffe Scrub ale jestem bardzo ciekawa innych opinii. I muszę się za chlebem rozejrzeć koniecznie skoro taki dobry. No i ta obniżona ilość węgli!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam kiedyś podobny chleb i był przepyszny!

      Usuń
    2. ProBody jest naprawdę tak lekki, miękki i pyszny, że nie sposób go nie opierniczyć całego na raz. Nie wiem czy to sprzyja smukłej sylwetce, ale na pewno sprzyja posiłkowemu zachwyceniu.

      Usuń
  2. ciekawe to spotkanie miałam ochotę tam pojechać. Może uda mi się za rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny na pewno niedługo, będą coś organizowały, musisz się wybrać.

      Usuń
  3. Super upominki! Ja chyba nie umiałabym stwierdzić co jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zazdroszczę-extra podatki 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dziewczyny się postarały, żeby było extra.

      Usuń
  5. Świetnie było Cię znów spotkać 😃.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten chleb jest pyszny :) Inne podarunki wbardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie znałam tego chleba, przyznam że byłam zaskoczona jego wysoką jakością.

      Usuń
  7. Piękne te dary losu ;) i Ania z zielonego wzgórza <3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zabieramy się za jej czytanie. Ogarnęłam z dziewczynkami zaległe książki i teraz na dobranoc, będziemy poznawać Anię od Lucy ;)

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.

Obsługiwane przez usługę Blogger.