7 komentarze
  1. ja tam jednak wole chodzić do księgarni pooglądać książki zobaczyć jaka cena a potem w internecie porównuje i najczęściej w internecie jest taniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam robić zakupy internetowe. do księgarni mam daleko i nie ma nic fajniejszego niż możliwość wybrania, kliknięcia i czekania popijając kawkę na paczkę. Bez łażenia godzinami, dźwigania siat itd. A wyszukiwarka na tej stronie którą podałaś, jest super. Lubię jak jest przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. My też nie teraz co podręczniki co zwykłe książki kupujemy w Internecie tylko na nieprzeczytane.pl bo jest najtaniej z tego co zauważyłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo skończy się kupowanie podręczników... U mnie to już ostatni rok - od IV klasy eM będzie miał książki bezpłatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielu nauczycieli i tak nie korzysta z podręczników więc po do je kupować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z tym nie spotkałam. Chociaż znając życie zapewne byłoby tak że rodzic nie kupi, a nauczycielowi się odwidzi i uczeń dostaje po piętach. 😉

      Usuń

Miło mi, że poświęcasz swój cenny czas na napisanie tych kilku słów.
Dziękuję.